Dopravný armagedón na Kráľovej hore? (23.3.2025)

Problém lokality Kráľová hora, Rúrok a Hnevlivej doliny siaha do roku 2012, a to do čias primátorovania P.Hagyaryho.

Netreba mať ukončenú University of Oxford, ale všetci súdny odborníci a spolu aj s laikmi musia unisono konštatovať,že prístupová komunikácia k tunelu Bikoš (pozrite si vo videu) absolútne nezodpovedá, tak ako je vybudovaná na tak rozsiahlu výstavu IBV akú sa tu snažia developeri vybudovať.

Všetky normy sú out a Stavebný úrad v Prešove sa len tíško prizerá. Je to nevedomé a či … ? Sídlisko III by dopravne skolabovalo a bol by tu horší stav než v súčasnosti na Sekčove!!! Mesto nemôže na „Trojke“ povoliť dopravný armagedon už v súčasnosti je stav alarmujúci!

Prílohou je aj kapacitné posúdenie z územného rozhodnutia mesta Veľký Šariš zo dňa 26.2.2025 pod číslom 2024/263-842, ktoré hovorí o napojení IBV v lokalite Od Duba z katastra Veľký Šariš na ul.Prostějovskú pri OC Centrum a predovšetkým v časti priepustnosti križovatky M.Nešpora – Prostějovská je reálne ako metro v Prešove, ktoré Prešovčanom jedným z primátorov bolo sľúbené.

Mesto by malo mať na zreteli, že divoká a nekoordinovaná výstavba aj v rozpore s legislatívou a rozhodnutiami MsZ je jednou z podstatných príčin prečo sa Prešov vyľudňuje. Na koho stranu sa postaví mesto ? Developeri, a či občania ?

Kliknete sem pre zhliadnutie videa

Verejná výzva pre Dopravný podnik mesta Prešov na zverejnenie finančných náležitostí členov štatutárneho orgánu a dozornej rady (21.1.2025)